Sedm věcí XXXV.

Je čtvrtek (už to samo o sobě je důvod k vděčnosti!), sedím u Radima v práci, zodpovědně se tu programuje, ale já už mám po pracovní době… Za několik hodin jdeme na koncert Tomáše Kluse… je ideální chvíle se opět na chvilku ohlédnout a poděkovat…

  1. Za upřímnost a otevřenost… Nic jiného nedává smysl! Nechci stavět obrany a klouzat po nich po povrchu, chci jít naopak až na dřeň… Nic neodmítat.
  2. Za super prodloužený víkend – v pátek jsme byli navštívit známé, to nám přineslo mnoho bohatých zážitků :-), v sobotu jsme byli na výletě a neděli jsem (kromě tanečních) normálně proležela a pročetla… a moc mi to prospělo.
  3. Za nádherně zbarvené podzimní listí, zlaté podzimní slunce, dramatické výhledy na obzor i za první jinovatku… zima se už blíží…
  4. Za probdělou noc – byla těžká, ale vlastně nechápu, proč se jich tak bojím! Spala jsem jen necelou hodinu a následující den jsem zvládla bez větších potíží a cítila jsem se poměrně dobře. A děkuji i za vydatný a sladký spánek následující noci. Potřebovala bych víc takových… a ony budou…
  5. Za poklidnou cestu do Prahy a z Prahy. Dokonce jsem zpátky stihla jet ještě za světla.
  6. Za příjemná setkání s přáteli!
  7. Za dva pytle brambor, které jsem dnes dostala! Má to něco do sebe ta práce v zemědělství…

S láskou

s

Zanechat Odpověď

