Minimalistické zimní boty

Možná to víte, možná ne, ale jsem fanda minimalistických bot. Nejdřív jsem k nim přišla tak, že jsem v nich začala běhat. Letos jsem si pořídila i nějaké neběžecké a prakticky v nich prochodila celý rok. A těžko, přetěžko se mi s nimi na zimu loučilo, takže jsem si pořídila i zimní :-)

Je to sice promo foto, ale ty moje vypadají stejně…

p1300721.jpg

Od „normálních“ bot se liší tím, že mají velmi tenkou a ohebnou podrážku, která vůbec netlumí a širokou špičku, takže vypadají trochu mohutnější. Značka Ahinsa, ručně šitá česká značka.

Takže zima už konečně může přijít!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

