Sedm věcí XXXVIb.

Hmm… tento týden byl celý takový jakýsi bez nějakých výrazně pozitivních nebo výrazně negativních událostí. Vzhledem k tomu, že jsme o víkendu hraním hry vynechali jednu noc, jsem ještě pořád jaksi posunutá. Teď jsou skoro čtyři hodiny odpoledne, pořádně tu prší, setmělo se, a v práci už kromě mě a jedné kolegyně nikdo není… Přesto určitě najdu něco, za co jsem vděčná…

  1. Za jablka, které jsem dnes dostala.
  2. Za první sníh… Miluju sníh!
  3. Za nové boty :-)
  4. Za to, že mám dost peněz, abych si je mohla klidně pořídit…
  5. Za každé nové ráno.
  6. Za mnohé životní lekce – ať už s volbami, právníky nebo jiné :-)
  7. Za všechno. Zítra tu ono/nebo já nemusíme být.

…aneb Jak počasí ovlivňuje naši náladu :-) Jsem zádumčivá. A jdu domů.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

