Pod pokličkou…aneb Radim je úžasný! :-)

Včera jsem Radimovi opět tvrdila, že je úžasný. A on s tím opět nesouhlasil! :-) To je vlastně jediná věc, kdy se hádáme :-)) Už nevím, jak přesně jsme k tomu došli… jo vlastně vím… na Festivalu psychologie hovořil Jan Bílý ve své přednášce o cyklickém času také o menstruaci a o tom, že si lze pořídit jakýsi magnet na ledničku, na němž může žena muži signalizovat, že má menstruaci (na přednášce to sloužilo jako vtipná vložka, samozřejmě :-).

S Radimem jsme si na to včera vzpomněli a smáli jsme se tomu, že to nepotřebujeme, jelikož to Radim pozná i sám, bez magnetu, prostě podle času a navíc ještě čichem. I to mi na něm připadalo úžasné. A prohlásila jsem, že mu na to začnu psát seznam věcí, které mi na něm přijdou úžasné. Nakonec tedy Radim trochu kapituloval a celou debatu uzavřel s tím, že je ochoten tento postup akceptovat, když to rozeznávání menstruace čichem bude první věc, kterou na tu nástěnku napíšu. Na to jsem opáčila, že to napíšu nejen na nástěnku, ale klidně i na blog! A prý proč ne :-) Takže tak činím :-)

A vzpomněla jsem si na to díky tomuto článku z mého oblíbeného vysoce odborného webu „Jak se pozná skvělý partner?“ Jsou tam čtyři kritéria. S těmi doprovodnými vysvětleními se zcela neztotožňuju, ale v zásadě s článkem souhlasím. Těch kritérií by taky mohlo být víc, nebo by mohla být jiná, a otcem třeba Radim není, ale další důvody, proč je Radim úžasný jsou například právě ty, že mi naslouchá, že mě obejme, když to potřebuju, doma pomáhá a mluví se mnou o sobě. Možná to zní prostě, ale je to úplně nejvíc…

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

