Sedm věcí XXXIX.

A zase tu máme čtvrtek. A ještě navíc prosinec! Vánoce se blíží! Jupííí :-)

Je toho mnoho hezkého, co se mi od minula přihodilo…

  1. Děkuju za krásnou lekci v tanečních – tančili jsme country a rock&roll dokonce s pokusem o takovou akční figuru, kdy partnerka doslova skočí na partnera a on ji pak odhodí zpátky :-) No, úplně tak krásně jako našim lektorům nám to nešlo, ale za úspěch považuju i to, že jsme si nic nezlomili :-)
  2. Začal advent a já už jsem hlavou ve Vánocích… o úklid nebo nějaké velké přípravy se moc nestarám… Mám maso na řízky, brambor na salát plný sklep, k tomu arabesky a dárky už taky skoro všechno, takže jsem připravená :-)
  3. Zdá se, že se mi zlepšilo to spaní… nemůžu to ještě říct na 100%, protože teď nejsou noci v běžném režimu, ale rozhodně se cítím líp, bez ohledu na to, kolik hodin jsem spala… uff… díky moc jedné mé přítelkyni, co mi s tím moc pomohla…
  4. Děkuju za pondělní babinec s holkama z první práce v hospodě. Sice teda řešily děti a svatby, ale bylo mi v tom dobře… moc ráda to poslouchám…
  5. A děkuji i za včerejší setkání s jedním kamarádem, co jsme si zůstali takto věrní ještě ze seznamky – máme spolu krásný vztah, kdy se potkáme asi tak třikrát za rok a vždycky si můžeme velice otevřeně pohovořit o tom, co nás trápí… Člověk přitom zjistí, že to jeho bahníčko se vlastně od bahníčka těch druhých zas tak moc neliší :-)
  6. Děkuju taky za setkání s jedním Radimovým známým, který nás vezl na přednášku. Byl to chlapík, jakého běžně ve svém okolí nemám – žije jinak než já. A to nemyslím nijak zle, to je celkem běžný stav, že různí lidé žijí různě :-) Ale mám jaksi poslední dobou občas pocit, že žiju v bublině a je fajn se občas porozprávět s někým mimo ni. Postaví mě to zase zpátky na zem. A připomene mi to, jak skvěle se mám.
  7. Minulý víkend jsem vyráběla kalendáře z našich fotek pro rodiče a fotoknihu pro nás – máme tolik krásných fotek! A tolik krásných zážitků! Je krásné si jimi listovat a upamatovávat se… Hřeje mě to na srdci a jsem za to hluboce vděčná… Radimovi, i všem ostatním účastníkům. Děkuji. Děkuji z celého srdce.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

