Sedm věcí XL

S římskými číslicemi přituhuje. Dnešní kombinace svádí k nadměrné velikosti, tak se tím cítím skoro nějak zavázaná, že by i ten obsah měl být nějak XL, ale nevím, nevím. Tento týden mám pocit, že spíš život má velikost XL. Jsem z toho trochu unavená. A je to na mě moc rychlé. A blíží se menstruace, takže čemu se divím :-)

Je stále mnoho věcí k vděčnosti…

  1. V tanečních jsme se učili i polku a valčík – my jsme tedy na jedné, z pohledu těchto tanců stěžejní, lekci chyběli, tak jsme to jen trochu zmateně odkoukávali, ale věřím, že to můžeme dohnat a třeba si jednou tyto tance zkusíme zatančit i na nějakém plese… Já k polce příliš vřelý vztah nemám, ve školních tanečních jsem při ní dokonce upadla, což ale není chyba polky, samozřejmě. Tak je možná na čase, při Radimově vedení, postoj k polce změnit…
  2. Byli jsme s Radimem na Andělu páně a bylo to moc příjemné. Člověk se o tom na internetu z recenzí dočte ledacos, ale podle mě je to prostě milá vánoční pohádka, která má i nějaký inteligentní humor pro děti i pro dospělé, a takových poslední dobou moc není. Užila jsem si to moc.
  3. Jeden večer v týdnu jsem louskala ořechy. Je to taková příjemně uklidňující činnost, i když moc neodsýpá :-) Ale potřebuju je do cukroví, které se chystám péct. Co je fascinující je to, že ty ořechy jsou nejméně tři roky staré, a pořád jsou v pořádku. Teda, to se týká jen těch, které neprožrali moli, ale to jiná kapitola :-)
  4. Sobotní návštěva vánočních trhů je ukázala spíš z té konzumní a masové stránky. Ač se to na první pohled nezdá, stánku ubylo, mezi nimi i dva, kam jsem ráda chodila já – k pánovi se sušeným ovocem namočeným v čokoládě, a k paní prodávající figurky ze šustí, kde jsem si už po několik let koupila figurky do slaměného betlému. Letos žádná nepřibude. Tak to holt chodí. Třeba něco vymyslím :-)
  5. Člověk se při tom všelijakém vyřizování hodně naučí. Například interakce s Českou poštou při proclívání zásilek ze zahraničí – zdá se to být opruz, ale musím mnoho ocenit – mají uloženou moji mailovou adresu a zmocnění od minula, mailem skutečně komunikují a jejich instrukce jsou sice rozsáhlé, ale dosti podrobné. A odpověď jim stačí naskenovaná do pdf, což je taky super. Takže to snad do Vánoc dojde :-)
  6. Svět je poslední dobou turbulentní. Jen česká média to moc nezaznamenala. Potácím se mezi tím, zda je lepší to moc nesledovat a nezneklidňovat se tím, nebo to sledovat. Ani ignorace ani zneklidňování ale není to pravé. Musím najít něco mezi tím – vědět, co se děje, ale nenechat se tím vyděsit.
  7. Byla jsem včera vyzvednout naše objednávky fotek ve Fotolabu na Palackého ulici – byla tam moc příjemná paní. Bylo vidět, že ji baví, co dělá a moc hezky se s ní povídalo. Kéž by bylo více takových lidí… Taky bych chtěla taková být. Nic mi v tom ani nebrání…

S láskou

s

Zanechat Odpověď

