Sedm věcí XLI.

Zavést tuto rubriku byl dobrý nápad. Číslovat ji římsky ovšem už nikoli :-) Nemusí mě to vlastně ale moc trápit… Jsme sice u čísla 41, ale blížíme se ke konci. Letošní rok už má (kromě dnešního) jen dva čtvrtky. Nějak to uteklo…

Nejraději bych děkovala pořád. A všem. Za všechno, nebo aspoň za většinu věcí. Přijde mi, že všechno je cenné. I na špatných věcech je často něco dobrého. Je to sice klišé a málokdo to vidí, když to špatné zrovna zažívá, ale je to tak.

  1. Moje nespavá okénka se zkrátila. Díky za to.
  2. V sobotu jsem vyhrála jednu pokrovou hru ze tří,  se samýma klukama. I kdybych nevyhrála, byl to super večer. Díky za to.
  3. Jeden kamarád si dodnes pamatuje, jak (nelichotivě) jsem popsala můj dojem z něj, když jsem se poprvé viděli. Mrzí mě to. Poučím se z toho. Díky za to.
  4. V neděli jsem pekla cukroví. Řekla bych, že se krásně povedlo. Díky za to.
  5. Když jsme kupovali vánoční stromek, zmateně jsem cosi povídala o tom, že se mu má uříznout kousek kmene, aby lépe sál vodu. Jeden prodavač se nabídl, že to udělá. Jen tak. Motorovou pilou. Díky za to.
  6. Na D1 byla ráno 40 minut kolona, takže jsem přijela do Prahy o 20 minut pozdě na jednání. Je osvěžující zakusit ten pocit, že se nic tak hrozného nestalo. Díky za to.
  7. Každé ráno se probouzím vedle muže, který se na mě moc krásně usmívá. Díky za to.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

