Sedm věcí XLII.

Pozítří je Štědrý den! Zdá se to být současně strašně daleko, a současně strašně blízko. Čas zběsile kvapí. Během posledních sedmi dnů (skoro jsem teď napsala „sedmi snů“ – možná si připadám skoro jako ve snu), jsme toho opět hodně zvládli… V sobotu jsme odpočívali, v neděli jsme byli u přátel na uzené maso, pak poslední lekce v tanečních, pak služební cesta do Prahy, v úterý večírek, ve středu auto do servisu, blázinec v práci, odpoledne na poštu a na nákup, ve čtvrtek, tj. dnes, hospoda, a zítra už dovolenkové cestování za příbuznými.

Je fajn se zastavit a zrekapitulovat si všechny ty dobré věci, které se děly.

  1. Skončily taneční. Děkuji za ně. Moc mě to bavilo a ráda bych chodila někdy znovu.
  2. Do Prahy jsem po dlouhé době jela dobrodružně vlakem. Už na to vůbec nejsem zvyklá, ale s ohledem na počasí to byla dobrá volba. Radim jel brzo ráno do Brna, a odpoledne z Brna, se mnou. Udělalo mi to velkou radost. I celý ten den v Praze byl moc příjemný. Kromě práce jsem měla v plánu i dvě neformální setkání s přítelkyněmi. Mám je moc ráda a někdy mě mrzí, že jsou tak daleko. Děkuji za možnost za nimi občas zajet. A vím také, že se na ně můžu kdykoliv obrátit, takže možná zase až tak daleko nejsou…
  3. Některá setkání nevyšla. I to je v pořádku. Není proč se tím trápit. Vyjdou prostě někdy příště. Snad si do té doby nebudem cizí…
  4. Na tom předvánočním setkávání je krásné, že jsou lidé víc naměkko, z kolegů se snadněji stávají kamarádi, víc se tyká, objímá, děkuje… To je pro mě cenné. To je asi taky ten veškerý smysl toho, co dělám.
  5. Mám opravenou Bertičku! (Bertička je moje auto :-) Je opravená a umytá, akorát připravená na Vánoce :-) I jí chci poděkovat za to, jak mě krásně a bezpečně všude po tom světe vozí.
  6. Spoustu věcí se podařilo dotáhnout. Několik věcí se dotáhnout nepodařilo. Snažím se, aby mi ty nevyřešené věci nezkazily radost z těch vyřešených. Ale je to fuška teda…
  7. Vánoční stromeček (jménem Leopold II, seznamte se :-), je již slavnostně oděn, cukroví napečeno, dárky zabaleny. Za pár hodin skončí pracovní doba a dám své kanceláři do nového roku sbohem. Během pár dnů jsem se setkala a setkám s rodinou, kolegy, a mnoha přáteli. Je to krásný čas. Díky za něj.

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

