Sedm věcí XLIII. (2016)

Je poslední čtvrtek roku 2016. Ačkoli se toho ještě do konce roku může mnoho stát, můžu se už ohlédnout a poděkovat za to, co se už stalo. Sedm bodů je na to velmi málo. Zkusím něco vybrat.

Děkuji…

… za to, že jsem v roce 2016 neměla ani jeden zánět močového měchýře a i jinak jsem byla v podstatě zdravá, stejně jako lidé v mém okolí…

… za to, že v naší rodině ani okruhu přátel v roce 2016 nikdo neumřel, naopak bylo několik svateb a kupa dětí…

… za mnoho krásných zážitků a výletů, po naší zemi nebo zemích okolních, z nichž máme také mnoho krásných vzpomínek a fotografií…

… za všechen čas s Radimem, rodinou, přáteli, vážím si ho čím dál víc…

… za všechen čas pro sebe (i když si ho občas musím ještě pojišťovat nějakým tím lehkým ochořením), vidím, jak je důležitý…

… za všechnu inspiraci, od rodiny, přátel, známých i z knih, které se mi dostalo, které mě moc baví a která mě posouvá dál…

… za turbulenci světových událostí, která mě nutí neustále se nad vším zamýšlet a zkoumat, na které straně vlastně stojím…

… a zvlášť ještě děkuju Radimovi, za to, že existuje!

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

