Sedm věcí I.

První čtvrtek roku 2017! A už je za co děkovat… Například za:

  1. Poklidný start do nového roku… nechci to zakřiknout, ale je to teď velice klidné a já si to užívám. Přes Vánoce to moc klidné nebylo a určitě se to brzy zase poměrně rozjede, takže je příjemné strávit několik dní v kanceláři, kdy není moc co dělat, nebo to počká… A ani cestovat nikam nemusím. S ohledem na vývoj počasí jsem tomu ráda a držím palce všem, kteří cestovat musejí.
  2. Nádhernou scenérii vytvořenou mlhami a mrazem, kterou u nás vykouzlila paní Zima! Připadali jsme si jako v pohádce, když jsme šli na novoroční procházku. I dneska je krásná zima – chvilku chumelenice, chvilku jasná obloha…
  3. Všechna krásná přání do nového roku.
  4. Spoustu různých výletů, kurzů, setkání a jiných akcí, které nás letos čekají a na které se můžu už teď těšit!
  5. Krásný nový diář, který jsem si koupila. Na tomto jediném ze všech, které měli, je do koženky vyražen ozdobný nápis YOUR BODY HEARS EVERYTHING YOUR MIND SAYS, čili je jasné, že to byl diář přesně pro mě :-)
  6. Nádhernou knihu Healing Night od Dr. Rubina Naimana, kterou jsem dostala na Vánoce od Radima – významně změnila můj pohled na noc, spánek a sny. A když už jsme u těch snů…
  7. … děkuji za ty ranní chvilky s Radimem, kdy si ještě se zavřenými víčky svoje sny vzájemně vyprávíme. Mám to moc ráda.

Vše dobré do nového roku všem!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

