Zkrocení zlého psa

Ještě jednu historku mám potřebu sdílet – když jsme šli v sobotu s Radimem obhlédnout místo, kam jsme chtěli jít bruslit v neděli, šli jsme kolem areálu místního kynologického klubu a ukázalo se, že se nejedná jen o prázdné cvičiště, ale že za plotem jsou i nějací psy. Většina z nich byla v klecích, jeden z nich volně pobíhal po areálu a kolem plotu. Byl to pes podobný plemenu ridgeback. Byl strašně krásný. A hlídal. Jakmile nás zmeřčil, začal lítat kolem plotu a štěkat na nás, a to docela výstražně.

Já jsem strašný hrdina :-), hlavně když jsou psi za plotem, tak jsem na něj začala mluvit, jako že ho zdravím, že jen jdeme okolo a nejsme nebezpeční a že na nás nemusí štěkat.

Pak jsem se na chvilku zastavila a prostě na něj přátelsky koukala. Chvilku na mě taky koukal a štěkal dál. Pak uhnul očima. Pak sklonil hlavu. Pak sklopil ocas, otočil se a odešel. Bylo to rozhodně zajímavé…

Když jsme šli stejnou cestou zpět, tak už jsme mu nestáli ani za to, aby vstal z terasy :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

