Sedm věcí II.

Tento týden byl nabitý událostmi, zážitky a dojmy!

Děkuji za:

  1. Radimovy lekce v bruslení a jeho trpělivost – podařilo se mu mě rozbruslit :-) Poprvé jsme byli minulou sobotu, kdy to bylo ještě tragické, v pondělí u Olympie už jsem jakž takž kroužila a koupila si i nové brusle :-) Včera jsme je byli pokřtít na zamrzlém rybníčku tady poblíž a bylo z toho krásné soukromé večerní bruslení – pořád jsem sice dost nestabilní bruslař, ale už se to dá označit za bruslení – a moc mě to baví!
  2. Moc příjemnou masáž. Je fajn nechat se občas opečovávat…
  3. Pozemek, který jsme koupili. Podpisy smluv proběhly v pohodě, ale nějak jsem za sebe cítila, že nebylo moc prostoru skutečně poděkovat lidem, kteří nám pozemek prodali. Jedna z prodávajících byla starší paní, sice o ní nic nevím, ale představuju si, že ten pozemek byl možná dřív pole, kde pracovali její rodiče, než si ho uzurpovalo družstvo, a že k němu měli v rodině vztah. A teď ho prodala nám. Děkuju. Při podpisu jsme taky potkali lidi, kteří koupili pozemek vedle nás – zdáli se moc sympatičtí.
  4. Příjemný kulinářský (žebra a hranolky U Richarda) a filmový zážitek (Paterson), zvláště ten filmový ve mně ještě doznívá – je to takový milý film o obyčejném životě obyčejných lidí. Po všech těch komiksech, sci-fi, dramatech nebo dobrodružstvích je to vlastně osvěžující koukat se na film, který je skoro o mně… Když jsem seděla v kině, říkala jsem si, že ten film je (a teď to myslím pozitivně!) taková krásně příjemná nuda (až vlastně v takovém zenovém duchu…). Ale zažral se hluboko…
  5. Další poklidný týden v práci. Už jsem tomu pomalejšímu tempu trochu uvykla a maximálně si ho užívám.
  6. Děkuji za zlepšení mých spacích obtíží. Nebo jsem s tím jen lépe vyrovnala? I za to díky.
  7. Děkuji za denní snění, bloumání duchem, inspirace a bláznivé nápady! Baví mě se jim ve volných chvílích věnovat :-)

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

