Jak si (ne)říct o zvýšení mzdy

Přihodilo se mi dnes, po devíti letech v této práci, že jsem si řekla o zvýšení mzdy. Vlastně ani nevím, jak se to stalo :-) Asi tak, že pan ředitel byl v dobrém rozmaru, schválil mírné navýšení mzdy (na moji prosbu) mé podřízené a následně mi personalistka sdělila, že pro mě ovšem nikdo navýšení samozřejmě nepožádal, a mně došlo, že nikdo jiný než já a teď to udělat nemůže.

Tak jsem šla. Byla jsem u něj dnes už potřetí, obě předchozí setkání se nesla v přátelském a příjemném duchu, takže jsem s úsměvem pronesla něco jako: „Máte na mě ještě nervy, pane řediteli? A nemohlo by se přidat trochu i mně?“

Reakce byla výborná! Pan ředitel zrudnul, dal si hlavu do dlaní a řekl něco jako „buď do ní nebo po ní“, pořád se usmíval a bylo vidět, že prostě neví, co má udělat… Tak jsem mu řekla, že samozřejmě nepotřebuju výsledek vědět hned, že ho nechám přemýšlet a odkráčela jsem s úsměvem pryč.

Jak to dopadlo zatím nevím. Nicméně i kdyby mě odmítl, byla to velká zábava, žádat si o zvýšení platu… škoda, že o tom v těch článcích „Jak na…“ nic nepíšou! :-))

s

Zanechat Odpověď

