Sedm věcí V.

Tak jsem v předchozím příspěvku napsala, že mám občas tendence se povyšovat, a pak jsem se v nadpisu tohoto textu uklepla a místo „Sedm věcí“ jsem napsala „Sem víc“ :-)) No nic, Freud by zaplesal :-))

Nicméně k věci! Co se tento týden dělo, za co chci poděkovat?

  1. Krásně sněží! Jakožto řidiče mě to sice prověřuje, ale jinak je to úžasné. Včera jsem jela z Ratíškovic do Brna a u Hodonína byly v dáli vidět obrovské smrky zasypané sněhem, majestátní, krásné. Letošní zima se mi moc líbí. Sníh teda potrápil i Radima, když se v úterý vraceli z Vídně, ale naštěstí dojeli dobře, i když po dlouhé době.
  2. Pořád bojuju s nespavostí, a tento týden navíc ještě nebyl snad jediný den, kdy bych šla spát ve svoji obvyklou dobu – většinou spíš až tak kolem půlnoci. Ale dobrý. Mám pocit, že důležitější, než počet prospaných hodin je to, aby mě to nestresovalo, což se mi tento týden dařilo. Pak mi těch zhruba pět naspaných hodin stačí. Ale trochu s tím bojuju pořád – hlavně s tím, jak jsem pitomá, když si to spaní vlastně sabotuju sama. To je dobrá zkouška laskavosti k sobě samé!
  3. Na to, jak byl tento týden nabitý, jsem docela v pohodě. Už to zvládám docela dobře. Další velký rozdíl oproti tomu, jak to bylo dřív. Dokonce už mě to ani tak neprudí v práci – a dokážu tu vydržet i do odpoledne, aniž bych měla pocit sebetrýznění :-)
  4. Děkuju za navýšení mzdy! Mrzí mě, že to pana ředitele stálo tolik psychických sil, ale to se holt někdy ředitelům stává :-)
  5. S Radimem jsme si zase tento týden sáhli na svoje strachy… Není to nic příjemného, ale když to člověk udělá, je to úleva – takový ten pocit, kdy se odhalíte, a ten druhý je s tím v pohodě a má vás pořád rád :-) Fůůůůů….
  6. Taky jsem absolvovala dvě příjemná přátelská setkání, jedno online, druhé osobně, třetí mě dnes čeká.
  7. Zdají se mi poslední dobou zase sny! A moc! Tento týden se mi už dvakrát zdálo o strýci Rudolfovi :-) Při tom pro to nemám žádný objektivní důvod, takže jsem došla k závěru, že to bude proto, že on podporuje Trumpa, a s tím já se každý den virtuálně setkávám… Snění zdar!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

