Sedm věcí VI.

Vážení čtenáři, opět vám přinášíme pravidelnou rubriku „Co nám život dal a vzal“.

  1. Díky za příjemné setkání s jedním kamarádem ještě z dob seznamky ve vietnamské restauraci na Olomoucké. Je to tam moc zajímavé – člověk si o tom může přečíst na internetu, jak se tam dobře najíst a představuje si bůhvíco. Když tam přijedete, máte pocit, že jste na odstavném parkovišti vietnamské tržnice, samá auta, umělé květiny a tak podobně. A pár podivných stánků s jídlem, kde na jídelních lístcích nemají ani cenovky. Když se tím vším nenecháte odradit, čeká vás nesmírně milá a ochotná obsluha a hromady skvělého jídla. Mňam. Musím tam zase někdy vyrazit.
  2. O víkendu jsme nedělali prakticky nic. A moc nás to bavilo :-)
  3. V pondělí jsem byla navštívit na chvilku jednu kamarádku, která přijela na týden z Anglie. Sice jsem tam jela přes hodinu, zpátky zrovna tak, a s ní jsem pobyla asi tak 50 minut, ale stálo to za to. Už je zase zpátky v Anglii. A dostali jsme pozvání přijet :-)
  4. Mám za sebou pravidelné roční setkání s šéfem naší právnické divize. Kromě toho, že moje kolegyňka pronášela věty jako „ze své vedoucí jsem nadšená“, jsme celkově obstáli i před šéfem, což je super :-)
  5. Celkově je teď takový nějaký klid. Nestěžuju si. Konečně je prostor všechno pořádně vydýchat.
  6. Máme se moc dobře. Díky za to.
  7. I ty události, které se teď ve světě dějí, přestože jsou turbulentní a často zneklidňující, nějak zvládneme. All is well.

s

 

Zanechat Odpověď

