Sedm věcí VII.

Máme se krásně :-)

1. Byli jsme v Radimem minulý týden v pátek na plese a takto jsme plesali:

phoca_thumb_l_img_0301.jpg

Bylo to super! Ještě jsem vlastně nikdy nebyla na plese s partnerem a nikdy jsem tolik netančila. Dokonce jsme dali k dobru i náš waltz v duchu „levá-do-boku-přísun“ :-) Většina ostatních se ovšem zdaleka nenechávala svázat nějakými kroky a roztáčeli to pořádně! Uteklo to hrozně rychle, ani mě moc nebolely nohy. V tombole jsme sice nic nevyhráli, ale beru to jako potvrzení toho, že máme štěstí v lásce :-)

2. O víkendu jsme odpočívali. A byli jsme i takoví uplesaní… takže jsme si to zasloužili! A patřičně jsme si to užili :-)

3. V neděli večer Radim onemocněl a v pondělí mu bylo vážně zle. Ještě jsem nezažila, že by zůstal doma a nešel do práce. Když jsem se vracela odpoledne z práce, pořád měl ještě skelné oči a horké čelo. Naštěstí už to v úterý bylo o dost lepší… I když raději ještě zůstal v úterý a ve středu doma.

4. A ve středu jsem se k němu přidala – ráno jsem se vzbudila s bolavým krkem, a jelikož to v práci je teď klidné, tak jsem si řekla, že není důvod to rozcházet a že prostě zůstanu s Radimem doma. Byl to nakonec super den :-)

5. Taky vyvstala spousta podnětů k zamyšlení tento týden – co a jak dál, jakým směrem, kdy, co s těmi mezilidskými vztahy obecně a tak podobně… Viděli jsme i dokumentární film Švédská teorie lásky, který taky vyvolal spoustu asociací. A kromě trochy skepse i pocit, že se máme dobře.

6. Kamarádka mi půjčila svoje tarotové karty, jak už tu Radim psal. Už jsem si delší čas říkala, že bych si něco takového pořídila, ale nevěděla jsem které. Tak teď už vím a už jsou na cestě ke mně :-) Díky za tip!

7. Radimova choroba mě inspirovala uvařit něco výživného, a vymyslela jsem, že už jsme dlouho neměli boršč. Tak jsem se do něj pustila a řekla bych, že se povedl. Mám vždycky radost z takového krásného jídla! :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

