Devět otázek a devět odpovědí

Před časem jsem tu dávala odkaz na devět otázek, které položila matka dceři po té, co se jí dcera svěřila, že ji přítel podvedl. Ta dcera s tím přítelem už není. Mně ty otázky pořád trochu leží v hlavě… a tak se tu k nim zkrátka vrátím.

Otázka č. 1: Are you a better person with him and does he bring out the best in you?

ANO. Když jsem s Tebou, připadám si milovaná a přijímaná. Vymýšlím a říkám kolikrát věci, nad kterými mnozí vrtí hlavou nebo zvedají obočí, ale Ty ne. Ty se usměješ a obejmeš mě a řekneš mi, že mě máš rád. Inspiruješ mě, poradíš mi, když potřebuju, a já strašně ráda něco s Tvou podporou tvořím nebo plánuju :-) A věřím, že přijde čas, kdy spolu budeme hory přenášet…

Otázka č. 2: Will you be partners and respect each other rather than continually struggling for power but be able to live with the fact you will sometimes struggle?

ANO, resp. je těžké na to vlastně odpovědět, když už teď bojujeme jen velmi málo. A vlastně si někdy vzájemně chceme vyjít vstříc tak moc, že nikdo nechce, aby bylo po jeho :-))

Otázka č. 3: Will you support each other’s dreams, even if you do not understand and/or share in all of his dreams?

ANO, nebo aspoň si myslím, že se o to snažím… a ani se asi nemusím moc snažit, protože je to super :-) Moc ráda s Tebou zase někam vyrazím v uniformě, už vlastně ani nevnímám, že ji máš na sobě, a stejně tak s Tebou ráda vyrazím třeba někam na běh, nebo cokoli jiného, co budeš chtít …. A taky vím, že když nebudu chtít, tak to chápeš a že nemusím… ale já stejně většinou chci :-) I v jiných snech Tě podpořím! Sni, a bude-li to v mých silách, půjdu s Tebou…

Otázka č. 4: Can you be honest with each other on the big stuff even when it’s hard?

ANO, to bych řekla, že už jsme si i párkrát odzkoušeli…

Otázka č. 5: Can you forgive minor faults and mistakes and be willing to grow from them together and as an individual?

ANO, resp. nevím, jestli „forgive“ je správné slovo… Prostě Tě beru i s „minor faults and mistakes“ – koneckonců, kdo jsem já, abych posuzovala, co je chyba? Jen se mi něco líbí a něco nelíbí. A toho, co se mi nelíbí, je málo a většinou jsou to blbosti. Ty velké „nelíbí“ jsme si taky už vlastně řekli, případně říkáme dál, a teď následuje ta fáze, kdy se s tím musíme poprat a vypořádat… a já věřím, že to zvládneme. Aspoň já to rozhodně zvládnout chci!

Otázka č. 6: Do you want to be there for the good and the ugly, and the routine and the extraordinary?

ANO. Zní to snadně. Až bych řekla, že máme možná někdy tendenci se před sebou stydět za svá selhání a trápit se tím, že druhého trápíme. To se nám ale v životě stane ještě mockrát (stejně jako básníku Štěpánovi, který něco přeříz :-)) Bez toho to nepůjde. Jen se v tom musíme trochu uvolnit. Jedeme v tom spolu… Můžeme být někdy hnusní, můžeme být někdy slabí, můžeme být někdy nemocní. Dokud se máme rádi, tak to zvládneme.

Otázka č. 7: Can you give each other space and yet recognise how important it is to make time for each other?

ANO, myslím, že s tímto taky nemáme problém. Kdykoli chci, můžu mít čas pro sebe a totéž se snažím dávat i já Tobě. Až mám někdy pocit, že Ti ten prostor dělám větší, než vlastně chceš :-) A stejně tak kdykoli mám pocit, že na sebe máme času málo, vždycky si ho na mě uděláš. A celkově mám pocit, že si ho pro sebe děláme hodně, akorát jaksi rychle utíká :-)

Otázka č. 8: Do you like his core, and what he wants from life and what he attaches importance to?

ANO, absolutně ANO. Miluju to, kým jsi. Obdivuju Tvůj nesmírný rozhled, Tvoje znalosti, zkušenosti, Tvůj přístup ke světu a k lidem, dobrotu Tvého srdce. To, že někdy třeba tápeš, na tom nic nezmění. Já taky nemám jasno :-) Řekla bych, že většinu hodnot sdílíme a tam, kde se zcela neshodneme, rozhodně nestojíme na opačných koncích spektra.

Otázka č. 9: Are you physically and emotionally attracted to him?

ANO. Tečka. Nebo možná vlastně spíš HELL, YEAH!

S láskou

s

1 komentář: „Devět otázek a devět odpovědí

Zanechat Odpověď

