Sedm věcí X.

Březen je měsíc, v němž jsem se narodila a má tak pro mě zvláštní význam. Většinou bilancuji spíš právě v březnu, než na přelomu roku, dívám se zpět na to, co se podařilo a co se úplně nepodařilo, přemýšlím nad cíli do budoucna… Trochu až moc vzletný úvod k tomu, co se snažím sdělit: dneska pojmu svůj děkovný projev jinak. Budu totiž děkovat sobě.

  1. Děkuju za to, že jsem to před třemi lety nevzdala a rozhodla se, že chci-li partnera, musím pro to něco učinit. To jsem ještě byla jiný člověk a to, co následovalo, že dá přirovnat snad jedině k jízdě na klouzačce ukryté pod sněhem, jak vtipně přirovnává sérii životních zvratů Jiří Oulický v Saturninovi :-) Ale stálo to sakra za to!
  2. Děkuju za to, že učím mít sebe samu ráda a být k sobě laskavá, a dělat si radosti :-)
  3. Děkuju za to, že nacházím a každý den zlepšuju vztah se svým tělem, že jsem už pochopila, že je potřeba o něj pečovat, poslouchat ho a ctít.
  4. Děkuju za to, že se mi podařilo vymanit z peciválství, v němž jsem dříve žila. Svět je krásný! A fascinující!
  5. Děkuju za to, že už nechodím do práce na šestou, a spím trochu déle, přestože stále špatně.
  6. Děkuju za to, jak se učím přijímat všechno dobré, co mi život přináší. Nemusím pořád jen dávat.
  7. Děkuji za všechna svá předchozí i současná selhání – bez nich bych nebyla tam, kde dnes jsem, a nikam bych se neposouvala.

s

Zanechat Odpověď

