Dělá to schválně?

Spolupracujeme nyní v práci na jednom projektu (naštěstí jen na jednom:-) s jinou firmou, která nám k němu dodává nějaké věci. Komunikujeme s jedním pánem, měli jsme s ním už dvě schůzky, několik telefonátů a nespočet emailů. Vždycky si všechno zapíše, všechno odsouhlasí a odkýve, pak se dlouho nic neděje, a pak, nějaký ten týden po termínu, dodá svou část. Resp. dodá její nejnutnější minimum a někdy ani to ne, většinou chybí několik věcí, kvalita taky nic moc… Je to únavné, pořád se s ním přetahovat, pořád všechno kontrolovat a vypisovat, co ještě chybí a co je špatně.

Nedávno jsem to už nevydržel a do jednoho mailu si neodpustil sarkastickou poznámku či dvě. Přišla mi velmi rychlá a důrazná odpověď, pak jsme si vyměnili ještě pr mailů… a mě to došlo. Ne, ten člověk mi to nedělá schválně, nesnaží se mě ani nasrat, ani odrbat, nedělá si ze mě srandu a není to ani vychcánek který se snaží vyvléct z jakékoliv práce – což jsou všechno věci, které jsem si o něm v různých fázích naší spolupráce postupně a nebo i zároveň myslel. Ale ne, nic z toho není pravda. Pravda je, že on opravdu JE tak neschopný!

Dělá, co může, a jak nejlépe umí. Tohle vědomí mi sice spolupráci s ním objektivně vzato nijak neusnadní, ale aspoň jsem se nad tím mohl přestat rozčilovat. Teď už nad tím jenom rezignovaně vzdychám:-)

Zanechat Odpověď

