Sedm věcí XIII.

V uplynulém týdnu jsem měla svátek a narozeniny. Je mi 34 let. Doma přišly první dotazy, kdy bude nějaký vnouček :-) Chápu to. A současně děkuji za to, že doteď takové dotazy nepadaly. Dostala jsem taky jak k narozeninám, tak k svátku, mnoho krásných přání. I za ně děkuju. A za všechny krásné dárky. A děkuju taky za všechny ty krásné roky. Někdy pořád ještě trochu lituju, že jsem jich tolik promarnila, ale asi to tak mělo být. Ty další už nepromarním. Děkuju Radimovi, že je v mém životě, a že je mi oporou a kotvou, vážím si toho velice. Děkuji také za to, kolik skvělých lidí je v mém životě, a kolik lásky. Už teď je jasné, že ten pětatřicátý rok bude výjimečný. Máme spoustu krásných plánů a snů. Některé malé, některé velké. Díky za možnost je realizovat. Živote, díky.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

