Sedm věcí XIV.

Nějak poslední dobou ztrácím soustředěnost a vzpomenout si na sedm důvodů k vděčnosti je těžké… O to je to nejspíš důležitější. Zvlášť v situaci, kdy jsme naštvaná v práci na jednoho kolegu a zase mám zánět močových cest… Ale určitě se něco najde.

  1. Díky kamarádům na tip na veganskou restauraci v Praze. Nevím, co na to bude říkat Radim, ale občas si říkám, že bych se chtěla více zamýšlet nad tím, co vařím, a přidávat jídla bez masa, tak to byla fajn inspirace. Vůbec mě tyhle kuchyňské záležitosti poslední dobou dost zajímají :-)
  2. Děkuji své přítelkyni z Rakovníka, že nás u sebe o víkendu nechala přespat. Je skvělá a nemá s něčím podobným žádný problém. Dokonce mi za to děkuje, že se tak aspoň konečně vidíme. To je vlastně pravda :-)
  3. Díky za spoustu inspirace na festivalu psychologie. S Radimem nás to vždycky trochu naladí a rozebíráme pak kdeco, což je ještě lepší, než festival samotný :-)
  4. Díky za včerejší extrémně milé setkání s kamarádem ze seznamky. Už léta řeší své partnerské problémy, a tentokrát přišel s tím, že je rozhodnut, že to letos už vyřeší, že letošní rok bude rok změn. Taky mám trochu takový pocit, tak uvidíme :-) Každý rok je nakonec nejspíš rokem změn, ať už si je naplánujeme nebo ne.
  5. I svému močovému traktu můžu poděkovat – trápí mě sice už skoro dva týdny, ale není to tak zlé, že bych měla pocit, že musím jít k lékaři (kromě slabých chvilek, kdy mě to už psychicky vyčerpává, a tady děkuju Radimovi, jak ty slabé chvilky snáší!).
  6. Děkuju taky za hodiny angličtiny, které se mi podařilo v práci zorganizovat – právě jsem se z první hodiny vrátila a bude to snad fajn… Slečna lektorka je sice mladší než my a její hlavní kvalifikace je dvouletý pobyt v Anglii, ale na rozjezd to půjde.
  7. Zatím to vypadá, že pojedu příští týden na Ukrajinu s Radimem a dalšími lidmi. I když to pořád ještě není na 100%, díky už jen za tu možnost. Já a na Ukrajině, to je bohovská představa, kterou si nemůžu nechat ujít!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

