Sedm věcí XVI.

Čas letí jako blázen. Určitě to souvisí taky s tím, že buď cestujeme, nebo něco podnikáme, nebo znovu cestujeme, a mezi tím chodíme do práce a ještě jsem teď stěhovali jednoho kamaráda do nového bytu, takže jsme šli dva dny po sobě spát kolem půlnoci a vstáváme pořád brzo… Ale nevadí! Dnes a zítra se to zase zklidní. Neměnila bych!

  1. Díky za všechny ty úžasné plány! I když se třeba ne všechno podaří, to nakonec nevadí. A když už nemůžu, tak si prostě řeknu a udělám si čas na odpočinek. Často mám ale velké oči, a když pak přijde na věc, upřednostním realizaci dalších plánů :-)
  2. V úterý jsme přestěhovali jednoho kamaráda do nového bytu, kam se sestěhovali s přítelkyní – až dosud byl samotář a s nikým nechodil, tak je fajn, že to změnil. Díky za to a ať se jim v novém bytě krásně žije! A díky za večeři!
  3. Díky za bláznivé nápady! To jste tak třeba sami v kanceláři, všichni jsou už pryč, a vy máte dost volného času. Co uděláte?
  4. Díky za pomoc. Poslední dobou mám různé zdravotní potíže, nic vážného, ale kazí mi to náladu, a jsem vděčná za všechny rady, kterých se mi dostane. Díky i Zbyňkovi, ke kterému chodím na akupunkturu. Někdy s ním nesouhlasím a někdy jsem za každou radu vděčná.
  5. Díky za včerejší divadelní představení CAVEMAN – je sice plné klišé, ale na části z toho rozhodně něco je.
  6. Díky za klidnější týden v práci. Komenzuju si tím tu hektičnost ve zbytku času :-)
  7. S Radimem jsme tento týden zaznamenali další minivýročí – je to rok a 11 měsíců od chvíle, kdy jsme si poprvé napsali. Za pár okamžiků to bude dva roky. Wow. To teda byla jízda! Kde jsme byli před dvěma lety a kde jsme teď! Díky za to všechno, lásko!

S láskou

s

Zanechat Odpověď

