Sedm věcí XVII.

Uplynulý týden jsme s Radimem strávili napůl v Polsku a napůl na východním Slovensku, na historické expedici a výzkumném (i archeologickém) projektu. Bylo to super :-) Začíná se ze mě stávat zálesačka a roadgirl!

  1. Díky za týden plný mnoha krásných (i náročných) zážitků a mnoha dojmů. Ráda pozoruju svět kolem sebe. A jakkoli jsme s Poláky a Slováky fakt velmi příbuzní, jsou zkrátka jiní, a to je super :-)
  2. Díky za týden bez práce! Poctivě jsem ignorovala telefonáty i maily, tak uvidíme, co na mě zítra vykoukne :-)
  3. Díky za celkem dobré počasí. Sice byla docela zima, a i trochu pršelo, ale nakonec to bylo ucházející. Naučila jsem se například, že být chvilku ve studených a čvachtajících botách mě nezabije. A i jedno totální prochladnutí jsem ustála bez nachlazení. Vydržím víc, než si myslím :-)
  4. Přestože jsme s Radimem a jeho kamarádem trávili prakticky veškerý čas spolu, ponorka se nedostavila :-)
  5. Moc krásný projekt kluci vymysleli – zapojili do něj archeology z Brna, a historiky z Maďarska. Je to taková dost nesourodá skupina, ale nakonec jsme to zvládli a našli společnou řeč.
  6. Díky za možnost prohlédnout si také polská města Sandomierz a Lublin – mají moc příjemná historická centra.
  7. Poslední dobou u sebe pozoruju zajímavou změnu – dřív mě představa výzev tohoto typu moc nelákala. Kdyby mě Radim chtěl vzít na takovouto akci před pár lety, patrně bych odmítla. Ale poslední dobou zjišťuju, že si sice při takových nabídkách uvědomím nějaké svoje strachy, ale nakonec dojdu k závěru, že si to dobrodružství přece nemůžu nechat ujít! :-)

S láskou

s

2 komentáře: „Sedm věcí XVII.

Zanechat Odpověď

