Sedm věcí XVIII.

Hm.. už je dokonce pondělí, takže se musím hluboce zamyslet a zavzpomínat, co jsme vlastně minulý týden dělali…

  1. Do neděle jsme byli na Slovensku na expedici. Už jsem tu o tom něco psala, ale ještě se k tomu vrátím… Po návratu nám zbývalo ještě volné pondělí – Radim jel na závody, což jsem odmítla s tím, že chci být doma. Super. Výsledkem mého pobytu doma ovšem bylo poznání, že už doma bývat nechci. Už jsem doma byla dost. Díky za to, ale už přišel konečně čas to změnit. Nádech, výdech…
  2. Týden v práci utekl jako voda. Myšlenkami jsem pořád byla ještě na Slovensku, ale dobrý. Prostě to docela hezky šlo. Práce je teď takové přijatelné množství a přestávám snad už mít konečně špatný pocit z toho, že pracuju míň. A víc mě to baví :-) Díky za to.
  3. Zkouším zase občas kousek popoběhnout. No, moc mi to nejde, ale to nevadí. Běžím třeba jen pro Radima na autobus, ale je to fajn. Třeba se to zase rozběhá… Běhala jsem dřív skoro dva roky, a pak to prostě přestalo jít. Pořád to moc nejde, ale nebudu na sebe tlačit. Za každý kilometr díky.
  4. Dostala jsem tento týden taky spoustu ovocných stromků. Moc díky za ně! Hodně jsem jich zasadila (možná až moc na husto, ale počítám, že se všechny neujmou, a když jo, tak je pokácet můžeme vždycky :-). Byla to sice fuška je zasadit, ale moc mě to bavilo! Dokonce jsem si při tom spálila krk, jak bylo krásně sluníčko :-)
  5. Seznámili jsme se taky s Radimem s naším budoucím novým sousedem – koupili pozemek vedle nás a potřebovali nějaký souhlas. Vypadal fajn, což je super :-)
  6. Byla jsem taky na jednom velmi ošklivém jednání. Nebyla na něm žádná protistrana, se kterou bychom se hádali, ale probírali se tam různé nepříjemné věci. Patří to k životu, ale já už teď aspoň jasně vím, že touto cestou jít nechci.
  7. Možná to zní po všech těch zběsilých zážitcích divně, ale mám právě pocit, že teď prožívám takové krásné poklidné období.

S láskou

s

_IMG2716_1.jpg
Pohled na nás s Radimem zezadu a na zámek v Lublinu :-)
Zanechat Odpověď

