Sedm věcí XIX.

Psát římské číslice už zase začíná být výzva! :-) A výzva byl i celý tento týden… Uff. Jsem snad i ráda, že už končí, aspoň ta jeho pracovní část. Klid bude až v neděli, a to ještě taky není vůbec jisté. A to měl tento týden jen 4 pracovní dny! :-)

  1. Víkend byl poklidný – u mě se točil hlavně ve znamení zahrady a stromků. Bylo krásné počasí a klid. Snad je to pro růst stromků dobrá konstelace :-)
  2. Zase nás trochu s Radimem potrápili naše vzájemné strachy – teď zpětně vzato je to snad i trochu veselé pozorovat, jak mě trápí, že neujdu 50 kilometrů a jeho zase, že neumí opravit zvonek :-) Přitom ani jeden z nás ve skutečnosti nevěříme, že by právě toto byly důvody, proč se máme rádi… občas to na člověka zkrátka nějak víc dolehne… ale zvládli jsme to! Díky za to. I takové chvilky nás sbližují a posilují…
  3. Vyvstávají mnohá témata k zamyšlení. Tento týden mě spíš míjejí, než že by ulpívala, ale většinou se nakonec neztratí… Jejich čas přijde.
  4. Tento týden jsem si skoro vůbec nečetla. Nebyl čas a síla. Nevím, jestli je to samo o sobě důvod k vděčnosti, ale minimálně to uvědomění samotné je zajímavé. Skoro jsem si toho ani nevšimla… Takže, co se změnilo?
  5. Váha se mi vrátila k normálu. Po tom všelikém výletování a nepravidelném režimu prudce poskočila, ale už je to zase zpátky. Což znamená, že se moje tělo už zase uklidnilo a vrátilo do rovnováhy. Super.
  6. Začala jsem experimentovat se svačinami :-) S Radimovými méně, u sebe zkouším něco zajímavějšího, než jen sbírku zbytků :-) Například rajčata s mozarellou nebo hummus. Tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží. Chtěla bych přidat víc zeleniny a víc pestrosti. Chce se nad tím trochu zamýšlet, a chce to trochu čas, ale není to nemožné…
  7. Koupila jsem si nový hrnec! Jak krásnou dětskou nefalšovanou radost může člověk zažívat z nového hrnce! :-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

