Dva roky s Radimem

Zítra to budou dva roky, kdy jsme se s Radimem seznámili, přesněji řečeno, kdy jsme si vyměnili první zprávy ze seznamky. Vlastně mi to přijde neuvěřitelné. Chvíli se mi to zdá jako dlouhá doba (páni, dva roky!) a chvíli se to zdá jako krátká doba (v porovnání s tou dlouhou chronickou samotou, v které jsem žila dřív). Rozhodně to však byla krásná doba, byly to (bez přehánění) nejlepší dva roky mého života.

S Radimem zažívám, co jsem nikdy dřív v takové míře nezažila, a to bezpečí – náš vztah je bezpečný prostor – pro všechny strachy, touhy, radosti a strasti. Můžu přijít s různými bláznivými nápady, a nemusím se bát, že budou odmítnuty. Můžu přijít s různými ujetými strachy, a nemusím se bát, že budou zesměšněny. Můžu se schoulit Radimovi do náručí a počkat, až to přejde. Cítím se milovaná a přijímaná.

Hodně jsem se za tu dobu změnila…. I v tom mi Radim moc pomáhá a podporuje mě. Dokážu si život teď mnohem víc užívat, jsem uvolněnější a víc v klidu. Život je teď víc dobrodružství než úděl. A je to úžasné dobrodružství! Radimovi přátelé i jeho aktivity můj život nesmírně obohacují. Přizpůsobování mi potíže nedělá, protože většinou nemám pocit, že tím něco ztrácím, a pokud tomu tak výjimečně je, beru to jako důležitou zprávu pro příště, že to už nemám dělat.

Máme své nevyřešené věci i věci, v nichž se neshodneme, ale nemám pocit, že by to byl problém. Nežijeme stále jen na růžovém obláčku, ale blátem jdeme prostě spolu a vzájemně se podpíráme.

IMG_3736.JPG
Názorná ukázka procházení blátem :-)

Už v jednom z mailů, které jsme si během prvních pár týdnů našeho vztahu vyměnili, to Radim krásně vystihl, když napsal něco v tomto duchu: „to je tak super, když oba chcou“ :-) Ano, je to naprosto skvělé! :-)

Díky, Radi, za ty dva krásné roky. A moc se těším na ty další, myslím, že nás čekají velké věci! ;-)

S láskou

s

Zanechat Odpověď

