O zdraví

Absolvovala jsem teď poslední dobou nějaké semináře (Reiki a hormonální jógu) a potkala mnoho mladých žen. Bylo to velmi obohacující, hlavně jsem si na tom uvědomila, jak moc jsem zdravá a jak moc jsem za to vděčná.

Občas mívám zánět močových cest, občas se mi na těle někde něco zanítí, něco mě bolí. Většinou se z toho hroutím s pocitem, že jsem zralá na rozklad. Ach, jak jsem bláhová…

Na semináři Reiki se mnou byly dvě další ženy – jedna s těžkou cukrovkou (během dne se asi tak 4x píchala do prstu a na dávkování inzulinu měla zavedenou kanylu do břicha), druhá měla endometriózu (to je něco takového, že se buňky děložní sliznice usazují na různých místech po těle a máte pak dělohu i tam, kde nemá co dělat). Na semináři hormonální jógy (i když to asi nepřekvapí s ohledem na orientaci semináře) se to hemžilo ženami s onemocněními štítné žlázy či s problémy s (i třeba neexistující) menstruací.

Děkuju za svoje zdraví. A všem těm ženám posílám krátkou modlitbu! May you be safe and protected/ May you be healthy on body and mind/ May you be happy/ May you live in peace and with ease.

s

Zanechat Odpověď

