Sedm věcí XXI.

Minulý týden bych klidně mohla zhodnotit pouze slovy „Mám se skvěle, a díky za to.“ Ale zkusím ještě povzpomínat, na nějaké konkrétní důvody vděčnosti.

  1. Byla jsem na víkendovém semináři hormonální jógy a bylo to moc fajn, a taky spousta zajímavých informací a žen kolem mě.
  2. V neděli se nám pokazila sekačka na trávu – to jistě není nikdy nic příjemného, ale nakonec mi s tím moc pomohli kolegové v práci – vypátrali náhradní díly a snad nám ji i opraví. Jsem unešená a moc jim děkuju :-)
  3. V neděli nám nějak začala téct voda ze dřezu, kudy neměla, tak jsem v pondělí zavolala instalatéra. Mohl přijet hned druhý den a ani si z nás nedělal srandu, když se ukázalo, že šlo jen o povolený závit :-)
  4. Ve středu jsem si udělala krásný výlet do Prahy, projela jsem se vlakem i metrem, potkala se s dvěma kamarádkami, shlédla jedno taneční vystoupení přímo na hlavním nádraží a v půl sedmé jsem byla doma. Uťapaná, ale moc spokojená.
  5. I ve čtvrtek mě čekalo jedno milé setkání s kamarádkou, byť důchodkyní :-) Je nadšená ze života, což je skoro nakažlivé :-) Vlastně se mi tento týden dostalo i mnoha rad do života. Díky za ně, i když je to někdy rozporuplné – někdy mám pocit, že posilují to, co si myslím taky, a někdy s nimi bojuju. A pak nevím, jestli je to spíš známka toho, že to fakt nechci, nebo známka toho, že se tomu nezdravě bráním :-) No, někdy je každá rada drahá…
  6. Děkuju Radimovi, za jeho objetí. Když mě něco trápí, vždycky to pomůže.
  7. A ještě prostě děkuju za to, jak je to teď všechno skvělé.

s

Zanechat Odpověď

