Sedm věcí XXII.

Vždycky trochu váhám, jak začít. Když napíšu, že uběhl další krásný týden, mám pocit, že se opakuju, na druhou stranu to tak fakt je. Takže: uběhl další krásný týden! Byl plný zajímavých událostí, příjemných mezilidských setkání a hlubokých vhledů. Díky za to všechno, hlavně za:

  1. Díky kolegům za páteční svezení do Prahy a z Prahy, už mě to řízení po D1 někdy dost psychicky zmáhá… Takže jsem neřídila, a ještě jsme se s pány řediteli hezky socializovali :-) Náš říďa je taky zahradní typ, akorát má takovou trochu větší zahradu, jen asi 7.000 metrů čtverečních :-))
  2. V sobotu jsme byli na svatbě – velmi vydařené! Byla to určitě první a možná i poslední svatba, z níž jsem odcházela mezi posledními :-) A díky taky všem srnkám v lesích mezi Jedovnicemi a Brnem, že se rozhodly náš průjezd sledovat od krajnice a nepřecházet v tu chvíli přes vozovku! A těm pěti, které jsme viděli, děkuji za spektakulární noční cestu domů :-)
  3. V neděli jsme s Radimem pálili na zahradě trochu dřeva a opékali kuřecí stehna (zde patří i velký dík našemu panu řediteli, který mi dal tip na kuřecí kyblík BBQ od jedné nejmenované firmy Vodňanské kuře, která má podnikovou prodejnu kousek od místa, kde jsme před tím parkovali). Mňam! O grilování se toho máme ještě hodně co učit, ale člověk musí nějak začít…
  4. Začala jsem se mentálně balit a připravovat na výlet do Rumunska – jedeme už prakticky za týden, příští týden v pátek odpoledne – to zase uteče raz dva. Je to takové krásné těšení :-) Nikdy jsem nic podobného nezažila, takže to bude i velice dobrodružné! Dobře mi tak :-))
  5. V práci se na pár hodin denně objevila kolegyňka, která se před měsícem vysekala na kole – prý zajela do kolejí. Na to, že má zlomené rameno, zápěstí a patu, má jen jednu sádru a tváří se radostně i s modřinami :-) Veselá mysl půl zdraví! Jsem ráda, že je to tak dobré.
  6. Děkuju svým kamarádkám, s nimiž jsem se v úterý a ve středu viděla, za krásný společný čas a spoustu důležitých informací.
  7. A hlavně děkuju Radimovi za odvahu, otevřenost, upřímnost a lásku. A vesmíru děkuju, že Radim existuje a že jsme se s ním v té rozlehlé nepravděpodobnosti našli!

S láskou

s

 

Zanechat Odpověď

