Why your life is not a journey

Nevím, jestli se přímo dá říct, že život není cesta… Ale chápu, kam tím směřují. Taky se mě to týká. Zvlášť po škole jsem si to začala až bytostně uvědomovat, když přede mnou najednou nebyl žádný cíl… všechny třídy jsme prošla, mám diplom, mám práci… a vlastně vůbec nevím, co se životem. Ve škole mě to nenaučili, doma mě to nenaučili, tam se těší na důchod a roky chodí do práce, kterou nemají rádi. Sama jsem se to musela doučit a dodnes mi občas vyvstane, že mě ještě nějaké cíle čekají. Třeba mít děti. Ale je to nakonec stejný cíl jako ty předchozí. Není životně důležitý. Neexistuje špatný život před tím a skvělý život po dosažení takového cíle. Je jen život. A je jen na mě, jestli ho dokážu prožít naplno. Mám teď poprvé v životě konečně pocit, že ano. Takový, jaký je.

S láskou

s

Zanechat Odpověď

