Sedm věcí XXVII.

Radim dnes odjel na čtyřdenní túru po Karpatech. K tomu je státní svátek, takže volno. A léto. A další díl vděčností.

  1. Jsem sama doma. I to samo o sobě je důvod k vděčnosti, už to bývá málokdy a prospívá mi to, ale mám to i jiné souvislosti. Například to, že už s tím necítím být tak v pohodě, jako dříve. Už jsem tomu odvykla a celý dnešní den se s tím trochu potýkám… Neměla bych dělat i něco jiného, než že si čtu? Neměla bych taky být na túře? Na internetu aspoň hledám, kolik stojí krosny… Neměla. Jsem tady doma a užiju si to. Jen potřebuju chvilku času na přeladění. Vidím ale už tu změnu – možná že za nějaký čas budu místo volna už jen chodit po túrách :-)) To by mě dřív ani nenapadlo, u nás doma k tomu sklony nebyly… A čtu jako o život :-)
  2. Navštívila mě kamarádka, také slaměná vdova, která ale navíc na pár dnů přišla i o dvě děti. Ta rozhodně žádné výčitky ohledně bytí doma sama neměla :-) Tak jo, fajn, taky to zvládnu!
  3. Opět mě ovšem tady ty úvahy o spaní pod širákem připomenuly, že jsem s tím spaním pořád na štíru. Chvilku jsem váhala, jestli nemám zkusit spát aspoň na balkóně, když už ne pod širákem, ale nakonec jsem se rozhodla, že to zkusím prostě jen bez špuntů. Ať to půjde jakkoli, bude to zajímavé zase po nějaké době otestovat.
  4. Vždycky, když Radim odjede, dává mi tím úžasnou příležitost, aby se mi po něm krásně stýskalo. A mě se opravdu krásně stýská! Přeju mu, ať se mají na potulce úžasně, a moc se na něj těším :-)
  5. Vlastně jsme s Radimem konstatovali, že jsme letos ještě netrávili žádný čas od sebe – na několika výletech jsem byla s ním a na pravidelnou expedici začátkem prázdnin s kamarády ze spolku letos nejel. Tak si to vyzkoušíme aspoň takto. Taky zajímavá příležitost :-)
  6. Abych si taky nějaký výlet do přírody vyzkoušela, vymysleli jsme, že po dvou víkendech potulek, které má Radim v plánu, bychom spolu jeli ještě na třetí, byť mnohem kratší. Moc děkuju, Radi! A moc se těším. Moje první opravdická potulka! Už vybírám ten baťoh! Začneme asi jen jednou nocí venku, abych viděla, jaké to bude a nečekalo mě pak několik dní a desítek kilometrů na nula hodin spánku… :-(
  7. A vůbec, je to prostě všechno super. Máme se krásně, máme krásné plány, a všechno je fajn (vidíte, já jsem to minulý týden říkala ;-)).

S láskou

s

Zanechat Odpověď

